Tesne pred Veľkou nocou prichádza HORNBACH so svojou druhou jarnou kampaňou.

 

Môže si niekto privlastniť konkrétnu časť dňa? Reťazec projektových marketov HORNBACH môže. A to nadmieru vierohodne a suverénne. Pretože projekt v takom zmysle, ako ho vníma HORNBACH, je vždy komplexný a náročný na čas. Podľa reťazca si projekt dokonca vyžaduje špecifický druh ľudí – tých, ktorých ženie niečo vpred, sú rozhodní a dobre pripravení. A práve týmto ľuďom patrí ráno. „Skorý ranný čas, keď ešte zvyšok sveta spí - to je čas pre našich machrov a ich projekt. Nikto tomu nerozumie lepšie, ako náš typický zákazník,“ hovorí David Kolář, marketingový riaditeľ spoločnosti HORNBACH pre Slovenskú a Českú republiku.

V novom spote, ktorý pôsobí nadmieru epicky, sa takmer zdá, akoby protagonistu obklopovalo niečo spirituálne. Uprostred svojho ranného projektu sa zastaví a vidí niečo, o čom ostatní zatiaľ ani netušia – začiatok nedotknutého dňa. Presne tam sa chce divák ocitnúť, keď sleduje tento spot. Záhradný skleník sa mu na konci spotu javí ako katedrála. „Ráno patrí nám“, prehlasuje na záver HORNBACH so všetkou úctou.

Avšak – ako sme už pri HORNBACH reklamách zvyknutí – aj v tomto spote je toho oveľa viac. Predstavuje totiž protiklad k uponáhľanému a hlučnému svetu, v ktorom žijeme.

HORNBACH nám predstavuje miesta, po ktorých túžime a ktoré sa môžu stať našim útočiskom. Zároveň sú však priamo v nás. V hypnotickom tichu, ktoré je vyhradené iba tomu, kto zaháji svoj projekt skoro ráno. Hluk, šialenstvo  a pot, na ktoré sme v spotoch HORNBACH zvyknutí, však v novej reklame úplne absentujú. Namiesto toho má človek pocit, že sa ponoril do sveta, ktorý predstavuje niečo medzi obrazmi Rembrandta a Caspara Davida Friedricha. Atmosféru skorého rána podčiarkuje zborová hudba, ktorá bola skomponovaná výlučne pre tento reklamný spot. 

„Je to asi ten najpomalší spot HORNACHU, aký sme kedy zverejnili. Každá sekvencia trvá vlastne veľmi dlho. Ale vďaka tomuto umeleckému strihu sa postupne rozvíja jeho hypnotické čaro,“ hovorí Guido Heffels, kreatívny šéf agentúry Heimat.  

 

Kým prvá kampaň HORNBACHu „Tak vonia jar“ je plná bizarného humoru, druhá kampaň „Ráno patrí nám“ prináša posvätné ticho vnútorného pokoja.  Ukazuje sa tak variabilnosť komunikačnej značky HORNBACH. Každá kampaň, od klasickej komunikácie až po edíciu DIELO, prichádza s vždy s novým nápadom a najneskôr na druhý pohľad je v nej rozpoznateľná spoločnosť HORNBACH. A to už 20 rokov. Tak dlho trvá spolupráca spoločnosti HORNBACH s agentúrou Heimat.

 

Nový spot vznikol pod režisérskou taktovkou Američna Stuarta McIntyra. O produkciu sa postarala spoločnosť ANORAK v Berlíne. Hudobne ho zastrešila spoločnosť WALKER v Los Angeles.

 

Plagátová a printová kampaň vznikla súbežne pri nakrúcaní s fotografom Kai-Uwe Gundlachom z Hamburgu.

 

Zobrazenia: 6

© 2019  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby