Posledný obrázok rátal s tromi podlažiami a hlavne s terasami, ktoré by mohli klientov zaujať najviac. 3D scéna so 45 miliónmi polygónov v programe, kde neexistuje V-Ray proxy, bolo o modlení sa, aby počítač túto scénu ustál.
Kliknite sem pre viac inormácií o projekte a pre väčšie obrázky

Zobrazenia: 208

Komentár


ARCHITEKT
Komentár osoby Matúš Nedecký o Október 4, 2011 na 18:20
Hej, tiez mam s tym podobne skusenosti... co velmi nechapem. Kedze max by mal s polygonmi pracovat lepsie ako Rhino, ale v mnohych pripadoch to bohuzial neplati... konieckoncov preto som s nim pred rokmi prestal pracovat :)

ŠTUDENT
Komentár osoby Lukáš Filip o Október 4, 2011 na 18:18
aha, sa mi zdalo ze v Zapade slnka vidim 3d postavy :), a 8 GB to znieslo? tak to sa fakt divim, 3dsux sa moze ucit ako optimalizovat vykon, tam to padne 6x pri jednej zastrcke :-P

ARCHITEKT
Komentár osoby Matúš Nedecký o Október 4, 2011 na 18:12
Ludia su v Shope dorabani :) A ku stromom: tak skusal som co 8GB RAM znesie :) ... a znieslo! :)

ŠTUDENT
Komentár osoby Lukáš Filip o Október 4, 2011 na 18:07

45 mil. poly? to su tam stromy z evermotion packu ? :-) maxaci si ich s oblubou davaju po troch styroch do proxy a potom naklonuju desat hektarovy les, spolu s premakanou 3d travou  a vsetci sa vytesuju aku maju super vegetaciu :-P

Je to riadny premakany projektik, ale osobne nevidim dovod preco sa pri (zatial) neexistujucom proxy musel clovek takto tyrat (hlavne pri komercnom, osobny este chapem), pohlad nie je az tak vysoko aby sa nedali pouzit obycajne alpha mapy (videl som typka ktory si urobil strom z troch alpha map a vyzeral realisticky zo vsetkych stran, aj z hora), a 3D ludia mi nikdy osobne nesedeli, vyzeraju divne a zeru strasne kvanta poly.

ale ak chce clovek silou mocou brutalne detaily a ma hory RAM nic mu v tom nebrani :-D

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby