HORNBACH prichádza s novou jarnou kampaňou. „Záhrada na úteku“

Spoločnosť Hornbach v spolupráci s nemeckou agentúrou Heimat predstavuje kampaň, ktorou začína novú záhradnú sezónu. Ústredným prvkom doposiaľ inscenačne najbohatšej jarnej komunikácie Hornbachu je bláznivý spot v dĺžke až 2:14 minút ukazujúci, čo všetko sa môže prihodiť, keď sa záhrada na jar zanedbá. Tá totiž autom majiteľa domu vyrazí na cestu do najbližšieho marketu Hornbach sama. Pritom po sebe cestou zanecháva chaotickú spúšť zahŕňajúcu „ilegálne“ preteky áut alebo zvracajúce kríky.

Kampaň pod heslom “Poď do HORNBACHU. Skôr než ťa predbehne tvoja záhrada“ bude prítomná na všetkých kanáloch, počnúc vonkajšou reklamou až po sociálne médiá. Štartuje spotmi odkazujúcimi na film v celej jeho dĺžke na digitálnych kanáloch. Na rozdiel od predchádzajúcich kampaní vsádza viac na spin-offy ako inscenáciu. Ako doplnok kampane slúžia krátke série spotov. „V zákulisí“, trojdielne „Desivé príbehy“, alebo tiež spot na tému trvale nízkych cien v markete HORNBACH.

„Každá nová kampaň pre nás predstavuje nový záväzok pridať do knihy značky HORNBACH novú, pozoruhodnú kapitolu pre zákazníkov“, hovorí Thomas Schnaitmann, vedúci medzinárodnej marketingovej komunikácie spoločnosti HORNBACH. „V jadre vždy projektový stavebný market, ale v nečakanom a sviežom obale.“ HORNBACH to dosahuje mimoriadnou, ale primeranou kvalitou obrazu a hudby. Ak tón poslednej kampane „To nie je zle. Pretože to je od Teba“ určovala variácie na Johanna Sebastiana Bacha, pre nové spoty je extra zložený song, ktorý v štýle hair-metalových štýlov 80. rokov prepožičiava rastlinám na úteku hlas. Kto sa dôkladne započúva, dokáže v texte dešifrovať dokonca aj konkrétne požiadavky rastlín.

S prihliadnutím na ďalšie výzvy vyvolané pandémiou koronavírusu je nutné konštatovať, že produkcia takto komplexnej kampane predstavuje ambiciózny počin. Pod vedením Moritza Merkela (Stink Berlin) réžiu viedol švédsky kolektív Traktor. Zodpovednosť za prácu s kamerou mal Dán Anthony Dod Mantle (okrem iného ocenený Oskarom za „Milionára z chatrče“). Strih na diaľku riadil Rick Russel z londýnskeho štúdia Final Cut. Song bol napísaný a vyprodukovaný nahrávacím štúdiom Finger Music & Sound Design v Londýne.

 

Vizitka kampane:

Kampaň: Záhrada na úteku

Názov spotu: „Poď do HORNBACHU. Než ťa predbehne tvoja záhrada.“

Agentúra: HEIMAT, Berlín

Produkcia: Stink Berlin

Réžia: Traktor

Hudba: Finger Music and Sound Design

Sounddesign: David Arnold (LOFT)

 

Viac informácií sa dozviete na stránke www.hornbach.sk.

Pridajte sa k nám na Facebooku - https://www.facebook.com/HornbachSK/

Zobrazenia: 110

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby