Nakupovanie v zľavách je pre väčšinu ľudí stále atraktívne. Málokto je voči nim imúnny. Zľava však nemusí byť vždy výhodná. Rozumnou alternatívou k povianočným výpredajom sú cenové garancie, ktoré niektoré obchody poskytujú. Jedným z takých je Hornbach. Ponúka istotu výhodného nákupu počas celého roka.

 

Tovar v akcii nemusí byť lacnejší

Niektorí zákazníci po nákupe v zľavách zistia, že akciový tovar nie je v porovnaní s pôvodnou cenou vôbec lacnejší. Stáva sa tiež, že inzerovaný zlacnený tovar nie je v ponuke, pretože je vypredaný. „Nápis „zľava“ alebo „akcia“ nemusí ešte znamenať, že ide skutočne o najnižšiu cenu,“ upozorňuje David Kolář, marketingový riaditeľ projektových marketov Hornbach a dodáva, že „nie je žiadnou výnimkou, ak je akciový tovar dokonca drahší ako v obchodoch, kde sa naňho žiadna zľava nevzťahuje. Predajcovia totiž zľavu poskytujú z odporúčanej ceny výrobcom a konečnú cenu aj zisk si určujú sami.“ V závislosti na hodnote tovaru môžu preto zákazníci v rôznych obchodoch zaplatiť výrazne odlišné sumy.

 

Filozofia trvale nízkych cien

Niektorí zákazníci sa pri nakupovaní spoliehajú výlučne na tovar označený logom „zľava“. Väčšina z nich však už porovnáva ceny s konkurenciou, najmä pokiaľ ide o drahší tovar. Odborníci v Hornbachu neustále sledujú a porovnávajú ceny a svoju ponuku upravujú podľa nich tak, aby bola pre zákazníkov stále tou najvýhodnejšou. Hornbach tak poskytuje cenovú záruku trvale nízkych cien na celý svoj sortiment počas celého roka. Jeho zákazníci sa preto nestretnú s bežnými výpredajmi, zľavami či akčnými cenami – kto totiž zľavy dáva, bol predtým drahý. „Naši zákazníci sa u nás s klasickými zľavovými akciami nestretnú. Namiesto nich môžu nakupovať výhodne počas celého roka. A to bez tlačeníc, bez rizika prázdnych regálov a tiež bez nutnosti zbierať bonusové body alebo si zakladať vernostné karty,“ vysvetľuje David Kolář.

 

Upozornite na nižšiu konkurenčnú cenu a získajte odmenu

V súčasnosti predstavuje sortiment Hornbachu 120 000 výrobkov. Preto sa môže stať, že bude niektorý produkt u konkurencie výhodnejší. Ak zákazník objaví výhodnejšiu bežnú alebo akciovú cenu rovnakého tovaru u iného predajcu, Hornbach svoju cenu upraví a zákazníkovi za jeho iniciatívu poskytne dodatočnú 10 % zľavu.

Plánujete si napríklad kúpiť novú vŕtačku. Pokiaľ ju v konkurenčných predajniach nájdete za cenu 59 eur, v Hornbachu za 48 eur a v inom obchode v rámci akcie za 39 eur, oznámte svoje zistenie na ktorejkoľvek predajni Hornbach. Z ceny 39 eur vám okamžite odpočítajú 10 % zľavu a nového pomocníka do svojej dielne získate za bezkonkurenčnú cenu 35,10 eur.

 

Moderné technológie šetria váš čas

Išli ste na nákup a nestihli ste si doma porovnať ceny výrobku? Nevadí. Môžete tak urobiť priamo počas nákupu. Na predajniach Hornbach je pre všetkých zákazníkov k dispozícii bezplatná wi-fi a počítače, na ktorých si môžete porovnať cenu produktu s ponukou konkurencie. Tie môžete zároveň využiť aj na realizáciu online nákupu s dovezením priamo ku vám domov.

Minulý rok zaviedol Hornbach na predajni v Košiciach a v Prešove možnosť samoobslužného nakupovania. Pomocou funkcie SELF SCAN v aplikácii si môžete tovar skenovať sami počas nakupovania. Na záver ho už len pomocou vygenerovaného QR kódu zaplatíte pri pokladni, bez nutnosti jeho opätovného vykladania z vozíka.

V súvislosti so zavedením novej možnosti nakupovania realizovala spoločnosť Hornbach prieskum, z ktorého vyplýva, že samoobslužné nakupovania využíva viac ako polovica opýtaných žien aj mužov. Ako jeho najväčšiu výhodu uviedli respondenti rýchlosť, samostatnosť a úsporu času. „Rozumieme, ako môže byť ušetrený čas pre našich zákazníkov dôležitý. Každý macher sa chce radšej venovať projektu ako stáť v rade pri pokladni. Výsledky prieskumu nám potvrdili, že náš inovatívny pokrok je v súlade s našimi zákazníkmi. Oni a ich projekty sú stále našou prioritou,“ hovorí David Kolář a na záver dodáva: „Aktuálne môžu tento moderný spôsob nakupovania využívať zákazníci košickej a prešovskej predajne. Postupne ho chceme aplikovať  do všetkých predajní na Slovensku a v Čechách.“

* zdroj Median, prieskum realizovaný 08/2019 pre spoločnosť HORNBACH

 

*zdroj Median, prieskum realizovaný 08/2019 pre spoločnosť HORNBACH

 

 

 

 

Viac informácií sa dozviete na stránke www.hornbach.sk.

Pridajte sa k nám na Facebooku - https://www.facebook.com/HornbachSK/

Zobrazenia: 201

Komentáre k tomuto článku sú uzavreté

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby