Čistota kancelárií má zásadný vplyv na udržiavanie produktívneho pracovného prostredia. Špina, prach a baktérie môžu spôsobovať zhoršenie kvality vzduchu a s tým súvisiace zdravotné problémy. Vedie to tiež k zníženiu produktivity a šíreniu chorôb v kolektíve. Zamestnávateľ by mal dbať na zdravé pracovné prostredie, pretože do veľkej miery vplýva na výkonnosť a spokojnosť zamestnancov.

Obrázok: Čisté kancelárie s potrebným vybavením zvyšujú efektivitu zamestnancov.

V administratívnych budovách a centrálach firiem sa denne pohybuje veľké množstvo ľudí. Je preto dôležité pravidelne umývať podlahy a povrchy nábytku, vysypávať koše, dôkladne čistiť sociálne zariadenia a kuchyne.

Rovnako dôležitá je aj čistota počítačových klávesníc a myší, pracovných stolov, telefónov a iných kancelárskych predmetov. Hlavne tých, ktorých sa dotýka veľa ľudí. Eliminuje sa tým šírenie baktérií a vírusov.

K udržiavaniu čistoty na pracovisku by mali byť povzbudzovaní aj samotní zamestnanci. Je dobré ich motivovať aj k recyklácií odpadu a upratovaniu svojho použitého riadu.

Využitie kobercov v administratívnych budovách

Väčšina kancelárií a administratívnych budov využíva vo svojich priestoroch koberce. Má to hneď niekoľko dôvodov. Koberce výborne absorbujú zvuky, čím tlmia hlučnosť v miestnosti.

Ďalším dôvodom je bezpečnosť. Ak sú v kancelárskych priestoroch koberce, znižuje sa nebezpečenstvo pošmyknutia na podlahe a ak aj náhodou niekto  spadne, koberec stlmí náraz. Platí to aj pri páde elektroniky, kde hrozí menšie riziko rozbitia.

Koberce sú estetické a dávajú pocit pohody. K dispozícii sú rôzne farebné varianty tak, aby ladili s imidžom firmy alebo dokázali navodiť lepšiu atmosféru.

Nevýhoda kobercov spočíva v tom, že sa ťažko čistia. Aby ste zabránili znečisteniu kobercov, a to hlavne počas daždivého počasia, kedy zamestnanci na topánkach vnášajú do budovy blato, vodu, kamienky a iné nečistoty, zaobstarajte si kvalitné čistiace rohože.

Obrázok: Koberce v administratívnych budovách výborne tlmia zvuky a podporujú bezpečnosť.

Výhody čistiacich rohoží

Či už máte v kanceláriách a v administratívnych priestoroch podlahy alebo koberce, je náročné ich udržiavať v čistote. Špina zvonku sa na topánkach ľahko prenáša do všetkých priestorov, preto je potrebné časté upratovanie, čo je finančne náročné.

Aby ste ušetrili čas a peniaze, zaobstarajte si čistiace rohože pri vstupoch do budovy a následne aj do kancelárií. Rohože dokážu odstrániť väčšinu nečistôt z topánok už len tým, že po nich človek prejde.

Rohože môžete využiť aj ako reklamu na vašu spoločnosť. Stačí, keď si na ne necháte vytlačiť logo a zladíte ich do firemných farieb. Pri umiestnení pred vchod tak zákazník či klient bude vedieť, že je na správnom mieste.

Ďalšou výhodou vstupných rohoží je bezpečnosť, keďže ich použitím sa eliminuje riziko pošmyknutia. K tomuto účelu výborne poslúžia gumené vstupné rohože. Gumené rohože skvelým bezpečnostným prvkom, a to nielen na miestach, kde je vlhká podlaha, ale napríklad aj na schodisku alebo vo vnútorných priestoroch.

Prenájom rohoží šetrí čas a peniaze

Údržba čistiacich rohoží môže byť finančne aj časovo náročná, a to hlavne v prípade, že sa jedná o veľké kusy. Z tohto dôvodu sa oplatí túto činnosť outsourcovať a využiť službu prenájmu rohoží.

Znížia sa vám náklady na upratovanie a tiež náklady na obstaranie nových rohoží. Firmy, ktoré ponúkajú prenájom rohoží, sú väčšinou flexibilné a dokážu vám zadovážiť rohože na mieru. Zvolíte si materiál, veľkosť a farebnú kombináciu, poprípade vám dokážu vyrobiť rohože s logom či konkrétnym motívom.

Keď sa rohože zašpinia, firma ich vymení za nové. Postarajú sa nielen o výmenu rohoží, ale aj o ich čistenie a údržbu v prípade poškodenia. Vy sa tak nemusíte o nič starať.

Prenajímateľská spoločnosť ručí za funkčnosť a kvalitu. Taktiež zaisťuje, aby všetky rohože zodpovedali požiadavkám na bezpečnosť a funkčnosť v súlade s priestorom, kde budú umiestnené.

Prenájom čistiacich rohoží má veľa výhod, je však dôležité vybrať si kvalitného a spoľahlivého dodávateľa, ktorý ponúka adekvátne služby a produkty za rozumné peniaze.

Obrázok: Čistiaca rohož dokáže z topánok odstrániť až 80% nečistôt. Zdroj: Lindtromgroup.com

Prenájom čistiacich rohoží od Lindström

Rohože v kanceláriách

Jednou z významných firiem, ktorá sa okrem iného zaoberá aj prenájmom a údržbou čistiacich rohoží, je spoločnosť Lindström.

Lindström patrí k popredným európskym servisným a textilným podnikom s viac ako 170 ročnou tradíciou. Popri službách, ktoré poskytujú, myslia aj na životné prostredie, a to nielen pri údržbe a čistení rohoží, ale aj pri ich likvidácií.

Prenájom čistiacich rohoží využívajú nielen veľké spoločnosti, ale aj malé firmy či obchody, ktorým záleží na tom, aby ich prostredie pôsobilo čisto a esteticky.

Odborníci z Lindström vám radi poradia ako s výberom materiálu, tak aj s dizajnom rohoží. Následne sa dohodnete na ich pravidelnej údržbe a výmene. O nič ďalšie sa už nemusíte starať.

Zobrazenia: 50

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby