Pre mnoho užívateľov končí starostlivosť o klimatizáciu jej kúpou a následnou montážou. Prečo by sme teda mali robiť predsezónny servis? Má servis klimatizácie nejaký zmysel, alebo sú to len zbytočne vyhodené peniaze?

Pri najmenších systémoch, pre rodinné domy a byty, je voľba servisu na samotnom užívateľovi klimatizácie. Mnohokrát je držanie záruky podmienené pravidelným predsezónnym servisom.  Každopádne servis je prevencia pred poruchami a je nevyhnutnosťou pre bezproblémové fungovanie a dlhú životnosť klimatizácie. Zanedbanie servisu má za dôsledok množenie a šírenie baktérií, zvyšovanie spotreby energie, zvyšovanie prevádzkového zaťaženia klimatizácie, čo má za následok skrátenie životnosti klimatizácie. Pri servise sa dbá na čistenie a dezinfekciu filtrov a výmenníkov na oboch jednotkách (vnútornej aj vonkajšej), kontrolu chladivového okruhu, kontrolu elektroniky a odvodu kondenzátu. Samotný servis klimatizácie nie je časovo náročný, trvá v priemere od 30 do 60 minút.

Vykonanie servisu je vo väčšine prípadoch na dobrovoľnom zvážení každého užívateľa. Servis udržanie jednotku v čistote a dobrej kondícii.

Zobrazenia: 315

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby