Spoločnosť HORNBACH otvára záhradnú sezónu kampaňou, v ktorej vyzdvihuje vôňu jari. Samozrejme s jej vlastnou porciou humoru a bizarnosti.
Jar na záhrade – kto by nepoznal túto vôňu? Vôňa trávy, kvetov, čerstvej zeminy – jednoducho vôňa jari. Nový začiatok a s ním chuť byť vonku a niečo robiť. Snaha urobiť z tejto špecifickej vône niečo, čo sa dá cítiť aj pri komunikácii, môže znieť nemožne. HORNBACH sa vo svojej novej kampani chopil presne tejto témy, tradične s radostnou porciou šialenstva. Vôňa jari je zachytená v prepotenom starom oblečení niekoľkých typických HORNBACH hrdinov.
Nový spot, ústredný prvok kampane, rozpráva príbeh s potrebnou porciou humoru a bizarnosti. Dvaja pochybní vedci, sprevádzaní nie menej pochybným kontajnerom, zbierajú od tvrdo pracujúcich záhradných nadšencov staré oblečenie, ktoré vonia jarou. Kvôli čomu vidno v okamihu, keď sa spot presunie do nedefinovateľnej, životu nie veľmi priateľskej metropoly. Tam si mladá žena vyberá z automatu vákuovo zabalené oblečenie a vo vytržení ho ovoniava. „Tak vonia jar,“ znie ústredný motív kampane.
„Samozrejme, aj teraz ostáva centrom kampane HORNBACHu projekt. A s ním aj tvorivá sila a vášeň našich zákazníkov,“ hovorí David Kolář, marketingový riaditeľ spoločnosti HORNBACH pre Slovenskú a Českú republiku.
Ako je však už pri kampaniach HORNBACH zvykom, aj táto ponúka podružné úrovne interpretácie. „Spot je možné chápať ako diskurz k zvyšujúcej sa urbanizácii a klesajúcej kvalite života v mestách. Keď sa pozrieme na protagonistov, môžeme napríklad rozpoznať symbol zrelého odhodlaného muža,“ Hovorí Guido Heffels, kreatívny šéf agentúry Heimat.
Nový spot sa natáčal v režii Austrálčana Sama Hibbarda. O produkciu sa postarala spoločnosť Anorak v Berlíne.
Príslušná plagátová a printová kampaň sa k téme približuje uhlom pohľadu, ktorý je zameraný na flóru v záhrade. A samozrejme nesmie chýbať humor, ktorý je pre HORNBACH typický. Autorom fotografií je Kai-Uwe Gundlach z Hamburgu.
Toto už je celkovo 19. jarná kampaň berlínskej agentúry HEIMAT, ktorá je kmeňovou agentúrou HORNBACHu. Mediálne plánovanie na Slovensku bolo v rukách spoločnosti Unimedia. Spot bude vysielaný v najrôznejších dĺžkach a verziách v európskych krajinách, v ktorých HORNBACH pôsobí. Štart kampane na Slovensku je 15. marca.
Vizitka kampane:
Názov kampane: „Tak vonia jar.“
Agentúra: HEIMAT, Berlín
Produkcia: ANORAK Film GmbH
Réžia: Sam Hibbard
Hudba: BLUTdruck
Vypracujeme svetlotechnický posudok.
svetlotechnika - vypracujeme svetlotechnický posudok pre Váš projekt.