Čo majú spoločné šedivá križovatka, zhrdzavený autovrak a schody do metra? Sú to nečakané, no zároveň perfektné miesta pre zasadenie krásnych záhrad. Presne to dokazujú HORNBACH a jeho kmeňová agentúra HEIMAT novou jarnou kampaňou „Záhrada môže byť všade.“ Potrebu väčšieho množstva zelene vyjadruje tento projektový stavebný market tak, že šedivé kúty veľkomiest, kde je stále viac spevnených plôch, premieňa na pestré záhrady a dokazuje tak, že zelená idyla môže vzniknúť skutočne všade.

HORNBACH to predvádza vizuálne imponujúcim spôsobom vo veľkolepej akcii, ktorej zrod je možné sledovať v novom reklamnom spote. Hlavnú úlohu zohráva šedivá fasáda domu na rušnej križovatke a skupina záhradníkov-krajinárov a lešenárov. Tí sa na gigantickej ploche stavebného lešenia postaveného okolo domu púšťajú do akcie, ktorá budí veľký rozruch - privážajú tisíce zavčas kvitnúcich kvetov, kríkov, bambusov a brečtanových výhonkov, ktorých výsadba potrvá deväť dní. Centimeter po centimetri, až do závratnej výšky. Celkom na 1 250 metroch štvorcových. Skutočný megaprojekt v tých najťažších podmienkach. Výsledkom vynaloženého úsilia bude nielen gigantická reklama pre HORNBACH, ale aj obrovská záhrada na inak bezfarebnej križovatke.

A nemá zostať jedinou: V priebehu kampane HORNBACH vytvorí dočasné záhrady  z ďalších symbolov mestskej bezútešnosti: zo zhrdzaveného auta, reklamného stĺpu - a dokonca aj vstupu do metra. Chodcov tak poteší nielen stále zelenšie mesto, ale tiež uvidia, ako môžu aj v stiesnenom priestore veľkomesta vznikať pôsobivé záhrady.

„Túžba po zeleni je nezlomná“, hovorí Thomas Schnaitmann, brand manager v HORNBACHu. „Naša kampaň konkrétne ukazuje, že miesto pre záhradku má každý. Tá môže vzniknúť úplne všade - či už vertikálne na obrovskej stene domu, alebo jednoducho na balkóne.“

Po ukončení kampane budú všetky použité rastliny darované miestnym verejnoprospešným spoločnostiam. Je to malý príspevok spoločnosti HORNBACH k tomu, aby šedivé mesta na dlhšiu dobu ožili farbami. Guido Heffels, zakladateľ agentúry HEIMAT, to komentuje takto: „Pre nádhernú záhradu nie je potrebné veľa miesta alebo svetla. Stačí k tomu dostatok fantázie.“

Spot ku kampani bol natočený v réžii Jonasa Schuberta v spolupráci s berlínskou spoločnosťou Liesel Filmproduktion GmbH. Realizujúcim producentom bol Jan M. Scholz.

 

Nový jarný spot HORNBACHU si môžete pozrieť tu: 

 

Viac informácií sa dozviete na stránke www.hornbach.sk.

Pridajte sa k nám na Facebooku - https://www.facebook.com/HornbachSK/

Zobrazenia: 25

Komentáre k tomuto článku sú uzavreté

Sponzorovaný odkaz

Sponzorovaný odkaz

Udalosti

Sponzorský odkaz:

svetlotechnika - vypracujeme svetlotechnický posudok pre Váš projekt. 

Energetické projektové hodnotenie budov a teplotechnické posudky.

© 2021  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby