Ruky, ktoré vás nenechajú v pokoji, kým vo vás neprebudia domácich majstrov, sú hlavným prvkom novej kampane HORNBACHu.

Vzájomný vzťah medzi domácim majstrom a jeho rukami je často opakujúci sa motív v komunikácii HORNBACHu. V najnovšom reklamnom spote sledujeme ruky, ktoré sa chcú pustiť do práce na projekte, zatiaľ čo hlavný hrdina sa ešte povaľuje na pohovke. Ruky preto uštedrujú svojmu majiteľovi neobvyklú lekciu, ktorá ho preberie k tvorivej aktivite.

„Bez súhry rúk a vôle sa nezaobíde žiadny domáci majster, ani žiadny úspešný projekt. Spot preto rozohráva vo výraznom nadsadení myšlienku, čo nastane, keď takáto spolupráca nefunguje a aké poučenie z toho tiež vyplýva: ruky a naše odhodlanie sú možno tým najcennejším a najkúzelnejším nástrojom, ktorý v žiadnom obchode nekúpite,“ vysvetľuje David Kolář, vedúci oddelenia marketingu pre Českú republiku a Slovensko spoločnosti HORNBACH.

Reklamný spot vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Pod kreatívou je tradične podpísaná agentúra HeimatTBWA. Réžie sa ujal Steve Rogers.

Kampaň „Počúvaj svoje ruky“ pobeží od konca augusta až do októbra súčasne v niekoľkých európskych krajinách. Okrem hlavného spotu v sebe kampaň zahŕňa aktivity na sociálnych médiách, v online, tlačených médiách a vo vonkajšej reklame. Ich spájajúcim prvkom bude zámerne výrazný a farebný pop-artový štýl. Motívy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, ktorého zastupuje spoločnosť Cosmopola.

Spot ku kampani si môžete pozrieť TU.

Zobrazenia: 6

Komentáre k tomuto článku sú uzavreté

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby