HORNBACH začína tohtoročnú jarnú sezónu spoločne so svojim stálym partnerom HeimatTBWA\ Berlin trochu netradične. Prekvapivo tieto záhradnícke a projektové predajne vyzývajú zákazníkov po celej Európe, aby nechali svoje záhrady napospas osudu.
Titulok príslušnej proklamácie, ktorý už teraz koluje v tlači a v online priestore po celom Slovensku, znie "Nechaj to na prírodu". Vzhľadom na dlhodobé sucho, nedostatok vody, klimatické zmeny, klesajúci počet vtákov a hmyzu je podľa spoločnosti HORNBACH na čase zásadne poopraviť predstavu o dokonalej záhrade. Nechajte prírodu, nech je vašim záhradníkom - budete prekvapení, čomu náhoda umožní vzniknúť na vašej záhrade.
Kampaň prebieha takmer súčasne po celej Európe a okrem uvedenia v kinách a rádiách, zahŕňa širokú škálu obsahu na sociálnych sieťach, v digitálnych médiách, v OHH a tlači.
Štyri kampaňové filmy rozprávajú v monumentálnej epike príbeh o tom, čo sa stane, keď svoju záhradu jednoducho necháte napospas prírode. Sme svedkami udalostí - keď semienko putuje vzduchom, vodou až z neho vznikne divoká rastlina. Celý príbeh sa nesie v duchu štýlu najlepšieho akčného filmu. Filmy, ktoré sa zaobídu takmer bez počítačových efektov, režíroval Hauke Hilberg a produkovala ich spoločnosť CZAR. Hudbu napísali skladatelia z 2WEI, ručný zvukový dizajn dodali kreatívni tvorcovia z foleys.berlin.
Tím HeimatTBWA\ a HORNBACHu vždy nájde spôsob, ako riešiť ekologické výzvy a témy, ako je biodiverzita alebo preplnenosť miest, svojim vlastným spôsobom bez toho, aby sa skĺzol k prvoplánovým reklamným oznámeniam. Stačí si spomenúť na kampaň s kopulujúcim hmyzom alebo monumentálnu premenu fasády domu na vertikálnu záhradu.
"Vždy sme si zakazovali typickú melanchóliu, s ktorou sa zvyčajne komunikujú ekologické témy. To nie je HORNBACH," hovorí Guido Heffels, ktorý je za HORNBACH kreatívne zodpovedný, "to je rovnako klamlivé ako neúčinné." "Chceme ľudí vyzvať k premýšľaniu o alternatívach. A samozrejme byť pre nich vhodným projektovým partnerom," dodáva Thomas Schnaitmann, vedúci medzinárodného oddelenia značky HORNBACH.
V rámci kampane sa o ďalšie doplnenie potrebných znalostí o prírodných záhradách postarajú webové stránky a poradenský tím HORNBACH.
Informácie o kampani:
Kreatívna agentúra: HeimatTBWA
Mediálna agentúra: Unimedia
Réžia: Hauke Hilberg
Kanály: kino, (D)OOH, tlač, sociálne média, rádiový spot
Obdobie: od 15.3. do polovice júna
Krajiny: Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Holandsko, Rumunsko.
Hudobné zloženie : 2WEI.
Zvukový design: foleys.berlin
Filmová produkcia: CZAR
Viac informácií sa dozviete na stránke www.hornbach.sk.
Pridajte sa k nám na Facebooku - https://www.facebook.com/HornbachSK/
Vypracujeme svetlotechnický posudok.
svetlotechnika - vypracujeme svetlotechnický posudok pre Váš projekt.
Komentáre môžu pridávať iba registrovaný členovia.
Pripojte sa k sieti Stavebnictvo.sk - Pre tých čo pomáhajú, alebo chcú lepšie bývať.