HORNBACH začína tohtoročnú jarnú sezónu spoločne so svojim stálym partnerom HeimatTBWA\ Berlin trochu netradične. Prekvapivo tieto záhradnícke a projektové predajne vyzývajú zákazníkov po celej Európe, aby nechali svoje záhrady napospas osudu.

Titulok príslušnej proklamácie, ktorý už teraz koluje v tlači a v online priestore po celom Slovensku, znie "Nechaj to na prírodu". Vzhľadom na dlhodobé sucho, nedostatok vody, klimatické zmeny, klesajúci počet vtákov a hmyzu je podľa spoločnosti HORNBACH na čase zásadne poopraviť predstavu o dokonalej záhrade. Nechajte prírodu, nech je vašim záhradníkom - budete prekvapení, čomu náhoda umožní vzniknúť na vašej záhrade.

Kampaň prebieha takmer súčasne po celej Európe a okrem uvedenia v kinách a rádiách, zahŕňa širokú škálu obsahu na sociálnych sieťach, v digitálnych médiách, v OHH a tlači.

Štyri kampaňové filmy rozprávajú v monumentálnej epike príbeh o tom, čo sa stane, keď svoju záhradu jednoducho necháte napospas prírode. Sme svedkami udalostí - keď semienko putuje vzduchom, vodou až z neho vznikne divoká rastlina. Celý príbeh sa nesie v duchu štýlu najlepšieho akčného filmu. Filmy, ktoré sa zaobídu takmer bez počítačových efektov, režíroval Hauke Hilberg a produkovala ich spoločnosť CZAR. Hudbu napísali skladatelia z 2WEI, ručný zvukový dizajn dodali kreatívni tvorcovia z foleys.berlin.

 

Tím HeimatTBWA\ a HORNBACHu vždy nájde spôsob, ako riešiť ekologické výzvy a témy, ako je biodiverzita alebo preplnenosť miest, svojim vlastným spôsobom bez toho, aby sa skĺzol k prvoplánovým reklamným oznámeniam. Stačí si spomenúť na kampaň s kopulujúcim hmyzom alebo monumentálnu premenu fasády domu na vertikálnu záhradu.

"Vždy sme si zakazovali typickú melanchóliu, s ktorou sa zvyčajne komunikujú ekologické témy. To nie je HORNBACH," hovorí Guido Heffels, ktorý je za HORNBACH kreatívne zodpovedný, "to je rovnako klamlivé ako neúčinné." "Chceme ľudí vyzvať k premýšľaniu o alternatívach. A samozrejme byť pre nich vhodným projektovým partnerom," dodáva Thomas Schnaitmann, vedúci medzinárodného oddelenia značky HORNBACH.

 

V rámci kampane sa o ďalšie doplnenie potrebných znalostí o prírodných záhradách postarajú webové stránky a poradenský tím HORNBACH.

Informácie o kampani:

Kreatívna agentúra: HeimatTBWA

Mediálna agentúra: Unimedia

Réžia: Hauke Hilberg

Kanály:  kino,  (D)OOH, tlač, sociálne média, rádiový spot

Obdobie: od 15.3. do polovice júna

Krajiny: Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Holandsko, Rumunsko.

Hudobné zloženie : 2WEI.

Zvukový design: foleys.berlin

Filmová produkcia: CZAR

Viac informácií sa dozviete na stránke www.hornbach.sk.

Pridajte sa k nám na Facebooku - https://www.facebook.com/HornbachSK/

Zobrazenia: 97

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby