Hostia si vyberajú ubytovacie zariadenia predovšetkým podľa lokality a samozrejme, podľa fotiek. Tie sú však niekedy zavádzajúce, preto prichádzajú na rad recenzie zákazníkov. Zakladajte si hneď na prvom dojme hostí a postarajte sa o to, aby ste ich ohúrili nielen hotelovou izbou, ale aj lobby a recepciou.

Obrázok: Hosť sa musí vo svojej izbe cítiť lepšie ako u seba v spálni. Zdroj: Materasso-hotels.com

Buďte lepší než konkurencia

Hotelov je na Slovensku viac ako dosť. Aby si ľudia vybrali práve ten váš, musí byť niečím výnimočný, krajší a lepší ako hotel vedľa. Samozrejmosťou je čistota, vzhľad interiéru a exteriéru či kvalita služieb. Hosť si začne robiť mienku o hoteli hneď pri vstupe dovnútra. Už tu by sa mal cítiť príjemne. Hodí sa sem napríklad nejaká pekná fontána, akvárium alebo iná dekorácia, ktorá priestor skrášli a navyše hostí poteší a pobaví počas čakania na ubytovanie.

Okrem prostredia a čistoty si hostia všímajú chovanie personálu. Mali by sa cítiť výnimoční a personál by sa o nich mal skutočne zaujímať. Ak hotel ponúka špičkové jedlo a pýši sa krásnym luxusným interiérom, ale chovanie personálu ho sklame, odzrkadlí sa to v recenziách.

Aby ste sa vyvarovali negatívnych hodnotení, hľadajte spôsoby ako všetky nedostatky vylepšiť. Všímajte si, čo o vás ľudia píšu na sociálnych sieťach, v recenziách v rámci cestovných portálov, kancelárii či inde, kde majú možnosť vyjadriť sa k vášmu hotelu a službám. Všímajte si aj konkurenciu, čo sa ľuďom páči na ich hoteli, prečo si vybrali práve ich a prečo sa k nim vracajú. Pre hoteliera je názor hosťa kľúčový a od neho záleží úspech a obľúbenosť ubytovacieho zariadenia.

Obrázok: Oslovte hostí hneď pri vstupe do lobby.

Nájdite si správnu cieľovú skupinu

Hneď na začiatku sa zamerajte na to, akých hostí máte záujem osloviť. Má to byť tichý hotel s bezdetnými návštevníkmi? Chcete, aby vás navštevovali rodiny s deťmi? Alebo chcete osloviť ľudí, ktorí sú ochotní si priplatiť za luxus a hýčkanie?

Nech si už vyberiete ktorúkoľvek cieľovú kategóriu, myslite na to, aby v hoteli našli všetko, čo potrebujú. Častou chybou je, že sa hotel prezentuje napríklad ako hotel vhodný pre deti, a pritom nemá dostatočné vybavenie, ako napríklad ihrisko, detský kútik, či detský jedálniček.

Hotely by mali byť vo svojom sebaprezentovaní úprimné, aby návštevník presne vedel, za čo platí.

Hotelová izba musí byť oázou pokoja a oddychu

Hostia trávia vo svojich izbách značný čas, preto je potrebné dbať na prostredie, v ktorom sa nachádzajú a čerpajú nové sily do ďalšieho dňa.

Okrem toho, že izba musí byť dokonale čistá, mala by lahodiť oku a hosť by sa v nej mal cítiť komfortnejšie než u seba doma. Okolo postele nechajte dostatok priestoru na prechádzanie, nedávajte do izby viac nábytku ako je nutné, a zároveň myslite na dostatok úložného priestoru pre batožinu a oblečenie.

Nedovoľte, aby aj malá chybička dostala hosťa do rozpakov a pred ubytovaním radšej skontrolujte každý kút.

V hotelovej izbe je najdôležitejšia posteľ. Nie je nič horšie, ako zle vyspatý hosť. Práve nekvalitná posteľ môže veľmi ľahko zničiť celý dojem z pobytu.

Obrázok: Príjemná atmosféra v hotelovej izbe je pre hosťa kľúčová. Zdroj: Materasso-hotels.com

Hotelová posteľ - miesto, kde váš hosť naberá energiu 

Hotelová posteľ je najdôležitejším nábytkom v hoteli. Práve na nej strávi hosť až tretinu svojho dňa. Nezabudnite preto na všetko, čím mu spríjemnite oddych.

Uprednostňujte vysoké tzv. boxspringové postele, ktoré sú pohodlné predovšetkým kvôli líhaniu a vstávaniu. Hlavne starší návštevníci alebo hostia s ťažšou mobilitou to určite ocenia.

Pri výbere postelí nezabudnite na čelo postele. Nie je nič škaredšie a odpudivejšie než odtlačok hlavy na stene za posteľou. Celá posteľ by mala byť vyrobená z materiálov, ktoré sa ľahko udržiavajú v čistote. Veľa ľudí trpí rôznymi alergiami a roztoče či plesne môžu noc na lôžku veľmi znepríjemniť.

Ďalším dôležitým prvkom je matrac. Matrac by mal byť minimálne 16 cm vysoký a stredne tvrdý, aby ste vyhoveli čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Je dobré mať v sklade pripravené aj tzv. toppery, ktoré doladia tvrdosť matraca podľa potrieb klienta. Toppery sú vrchné tenké matrace, ktoré pri uskladnení nezaberú veľa miesta a hodia sa v prípade, že sa niekto bude sťažovať na to, že je posteľ veľmi mäkká či tvrdá.

Vyberajte lôžkoviny, ktoré sú odolné voči praniu pri vysokých teplotách a zároveň sú príjemne na dotyk. Najvďačnejším materiálom je bavlna. Jednak kvôli tomu, že je to prírodný materiál a jednak preto, že odolá častému praniu.

Obrázok: Kvalitné boxspringové postele od spoločnosti Materasso. Zdroj: Materasso-hotels.com

Dbajte na detaily a podporujte lokálne produkty

Všetko, čo hostia dostanú navyše, si budú pamäť. Príjemná lokálna kozmetika v kúpeľni, nejaké malé občerstvenie na izbe či milý a úprimný úsmev personálu znamená pre hosťa veľa. Napriek malým chybičkám sa k vám ľudia často vrátia práve kvôli príjemnej čašníčke, usmievavej recepčnej či veselému animátorovi.

Hostia sa v recenziách zvyknú často sťažovať na stravu. Nepotrebujú ani tak luxusné pokrmy, ako kvalitné jedlo z čerstvých surovín. Niektoré reštaurácie dbajú na to, aby pripravovali pokrmy z lokálnych zdrojov a pokiaľ si hostia môžu dopriať výborné strapačky s kapustou ako od babičky, ocenia to viac ako zle pripravené slimáky a la Bourguignonne.

Zobrazenia: 78

© 2024  

Vytvorilo stavebnictvo.sk | partner : stavebnikomunita.cz |

  Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby